martes, 24 de mayo de 2011

BADASPORT

5 comentarios:

  1. SOC LA CARMELA:
    us vulia dir que a la reunio que van fer el dia 24 de maig,per als que no vau anar anirem a valencia o a portaventura espero que ens toqui a valencia aixi la cristina ens dira tot el que ia pero es al final de curs per sise estic molt emocionada.
    MOLTS PETONS.

    ResponderEliminar
  2. K guay!!! M'encantaria que vinguereu a València, tot i que no sé encara segur si l'any vinent estaria amb vosaltres. Però ja m'organitzaria per poder anar-hi!!! Seria un bon regal de despedida!!! Si es a port aventura tampoc està gens malament!! M'alegre molt per les decisions!!! Fins demà noietes i noiets!!!

    ResponderEliminar
  3. es vritatat m'agradaria anri mes a Valencia a les ciutata de les arts i les cieces.
    Miguel A.

    ResponderEliminar
  4. Carmela ya sabem qe tens por a les atraccions peroho tens qe afrontar mira yo tenia por als focs artificials i ja no tinc tu pots Carmela.
    Miguel A.

    ResponderEliminar
  5. a mi m'agradaria anar-hi a valència per la cristina que ens fara de guía però si jo escolli-si aniriem a port aventura es el lloc mes divertit del món y s'hi anem em montare en el dragon khan!!!!!estic nereviosa!!ànim Carmela que tu pots!!!!! Aida

    ResponderEliminar