lunes, 30 de mayo de 2011

Sortida Ibers!!!




















6 comentarios:

  1. carmela:

    va ser molt xulo fer aquelles activitats em va
    agradar molt fer la moneda y el meu nom lo de la farina estaba be pero costava una mica.

    ResponderEliminar
  2. Va ser com si anesim amb la maquina del temps! Alberto

    ResponderEliminar
  3. Va ser molt gracios.
    Miguel Angel

    ResponderEliminar
  4. el que més em va agradar va ser fer la moneda y el punt de llibre va estar molt divertit y també va ser la primera excursió en la que ens vam perdre em va agradar molt aquesta excursió!!!!!!!
    De:Aida

    ResponderEliminar
  5. Dilluns ens tornarem a vore amb tu. Estic molt feliç que acabis primaria amb nosaltres. Començam nou curs i jo personalment duc nou pentinat modern. També vore als companys i les meves amigues. un petó molt fort a tothom.

    de noelia fernandez

    ResponderEliminar
  6. Un missatge molt bonic NOelia!! Ens veiem aviat!

    ResponderEliminar